Flytta?

Det är skönt att ha en blogg ingen vet om, man kan ventilera sig lite mer på det sättet. Skönt också att inte känna att man måste uppdatera den hela tiden.


Känner mig så kluven just nu. Har fått ett erbjudande att stanna kvar här på jobbet jag för tillfället jobbar. Och det känns ju kul att de vill sattsa på mig och så, men jag vet inte. Om jag stannar så kommer det innebära att jag får flytta 40 mil. Nu har det gått ann eftersom jag haft ett slut då jag visste att jag skulle komma hem. 40mil på obestämd framtid.

Vet inte heller hur det går med kärleken om jag flyttar heller, saknar honnom.

Det slutar nog med att jag stannar ändå, måste bara fundera lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0